czwartek, 14 czerwca 2012

Kuchnia

Kiedyś już wspomniałam, że planuję zrobić kuchnię do mojego nieistniejącego jeszcze domku, i że to będzie kuchnia w stylu prowansalskim. Dość mozolnie posuwają się prace nad mebelkami, ale dziś już mogę pokazać jaką mam koncepcję. Oczywiście, jeszcze końca pracy nie widać, ale jeśli ktoś miałby jakieś twórcze uwagi, to bardzo chętnie poczytam.


Poszczególne szafeczki są posklejanie, ale wzajemnie łączy je tylko blat. Brakuje jeszcze szuflad, listw ozdobnych i oczywiście szafek wiszących, a także obudowa okapu jeszcze nie jest ukończona. Zastanawiam się z czego zrobić uchwyty i czy na pewno muszą to być gałki? Lodówkę również mam w planach, ale jeszcze jej dokładnie nie przemyślałam. Zastanawiam się też, czy zrobić stół, czy może wyspę?

2 komentarze:

  1. Czy będzie na biało? Chyba gałeczki będą pasować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kuchnia będzie biała i tylko blat będzie naturalny. Dzięki :)

      Usuń